Mango Malaysia Pilihan Muslimah Moden Terkini!

Assalammualaikum and Hello Blogger’s/
“MANGO”? apa tu? Buah manga? Opps! Haha. Bukanlah. Kalau anda semua peminat fesyen dengan brand terkini anda pasti tahu tentang brand “Mango”. Brand Mango ni merupakan brand antarabangsa yang semakin terkenal dalam Malaysia kalau nak tahu! Dan sekarang! Taraaaaa, Mango telah menjadi pilihan muslimah moden kerana koleksi pakaiannya yang cukup simple, sopan dan pastinya menepati citarasa para penggemar fesyen. 

Anda bertudung? Jangan risau. Baju daripada brand Mango ni sesuai untuk anda. Sebab apa? Sebabbbb, pakaian yang direka adalah dengan potongan yang longgar dan sopan. Jadi anda semua takkan ada masalah baju tuh sendat ke apa. Then, boleh lah korang nyanyi lagu “I believe I can fly” sambil mengibas-ngibas kan baju brand Mango anda tu. hahahah! Eih, dah ke lain pulak. 
Anda masih tak percaya? Jomm! Kita tengok koleksi baju daripada Mango. Cantik-cantik belaka dan yang pasti anda patut beli. Maghi-maghi kita lihat :

Ini adalah antara koleksi blouse dan kemeja Mango yang di perbuat daripada fabrik yang sangat berkualiti tinggi dan sesuai untuk digayakan ke pejabat mahupun untuk melakukan aktiviti-aktiviti kasual. Sangat simple, kemas dan cantik bukan?

Opps, bukan tu saja anda-anda semua. Mango juga turut menawarkan koleksi outwear seperti jacket, blazer, dan cardigan untuk menjadikan penampilan anda jadi lebih sempurna. Betul tak? Pakaian seperti ini sememangnya menjadi trend bagi muslimah moden waktu ini. Pemakaian cardigan memang sangat penting bagi mereka yang ingin kelihatan simple and easy-going! 
 

Bukan itu sahaja, Mango turut membawakan anda pilihan seluar yang selesa untuk anda tampil bergaya dengan imej Muslimah anda seperti koleksi harem pants, palazzo pants dan juga jeans yang selesa keluaran Mango dengan tawaran harga yang cukup berpatutan. 
 
So, apa tunggu lagi? Mana nak dapat semua ni? Huhu.. mesti anda semua tercari-cari kan? Bagi para wanita yang ingin menanmbahkan koleksi muslimah anda, anda boleh berkunjung di butik Mango berdekatan anda hari ini juga atau paling mudah, cepat dan banyak pilihan korang semua boleh buat pembelian di Mango online!

Hahh, menarik bukan? Ada banyak lagi pilihan selain daripada koleksi-koleksi pakaian yang una tunjuk tuh. So tunggu apa lagi Cepat-cepat shopping sakan! Lagipun dah nak raya. Mesti nak tambah koleksi baju baru-baru. Selamat bershopping anda semuaaa!


Hai! Selamat membaca. Jangan lupa tinggal komen ya?

4 comments:

  1. Bagus juga! Dah lama dh cri harem pants yang comfortable. Thanks for the suggestion. Will pay my visit to Mango next time <3

    http://www.kinikunormal.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahh.. betul2.. harga pun murah.. boleh filter je harga ikut kemampuan kita.. selamat bershopping awakk!

      Delete

Assalammualaikum and Hye to all Blogger. Harap anda tidak mengeluarkan sebarang bahasa yang kasar ATAU keterlaluan untuk di baca. Ada apa-apa pertanyaan? Sila komen sini.. =TERIMA KASIH=