FREEBIES : Date header

yeahhh !hari nie una bagi freebies date header okeyy :) 
 http://1.bp.blogspot.com/-URv_lJaYNHg/TkOh9fFebjI/AAAAAAAABZc/2yFr4cuSyw8/s1600/dateheaderblue.png
 http://4.bp.blogspot.com/-ahZh9J_fSd8/TkOh9lghfZI/AAAAAAAABZg/q9RtiOqu3J4/s1600/dateheadergreen.png
 http://3.bp.blogspot.com/-y1nKqkwigtU/TkOh-omw0_I/AAAAAAAABZk/iYNIH5qGUNk/s1600/dateheaderpink.png
 http://1.bp.blogspot.com/-9EJsm6CNcqo/TkOiAjxpqhI/AAAAAAAABZo/gxJFXzTgHwk/s1600/dateheaderpurple.png
http://3.bp.blogspot.com/-7-4rr2b87CA/TkOiA0ErNOI/AAAAAAAABZs/AqJ1vCjp22k/s1600/dateheaderyellow.png

 nota kecil :
ini kegunaanya untuk tuto yang INI soo , tadi ade yang request nak freebieskan ? ini diaa ^^ hope korunk sukaa ^^

Hai! Selamat membaca. Jangan lupa tinggal komen ya?

50 comments:

  1. kak una !! kak una dapat kat mane gamba yg kecik2 tu ??? macam gamba bunga kecik pusing2 kat atas tu kan ! lepas untuk blockquote sume tu ! gamba keik kat ujung tu !! kak una amik kat mane eh ?

    ReplyDelete
  2. kiteee amek yangg satu taww ! macehh <3

    ReplyDelete
  3. sy amik dan guna ye...tq so much....

    ReplyDelete
  4. Kenapa saya but ni kan bila dh buat2 kan tak jadi , dia tak keluar apa2 p0n =,=''

    ReplyDelete
  5. saya amek 1 boley ??yg kale pink tuu... =)

    ReplyDelete
  6. saya tengok tuto niee . lepas tu amik satu warna purple . thanks . :)

    ReplyDelete
  7. kak una, eyda amek satu wane ijau :))

    ReplyDelete
  8. Amibk,, thnkz ,, berguna sgt duk singgh blog nih

    ReplyDelete
  9. awk....saye ambil satu yer..Tq

    ReplyDelete
  10. saye amek stu yeee . cantik laaa

    ReplyDelete

Assalammualaikum and Hye to all Blogger. Harap anda tidak mengeluarkan sebarang bahasa yang kasar ATAU keterlaluan untuk di baca. Ada apa-apa pertanyaan? Sila komen sini.. =TERIMA KASIH=